Aktuality 2012

24.12. - VŠEM NÁVŠTĚVNÍKŮM NAŠICH STRÁNEK I JEJICH ČTYŘNOŽCŮM PŘEJEME KOUZELNÉ VÁNOČNÍ SVÁTKY PROŽITÉ V KLIDU, POHODĚ A ZDRAVÍ. DO NOVÉHO ROKU PAK JEN SAMÉ ÚSPĚCHY NEJEN KYNOLOGICKÉ, ALE I TY OSOBNÍ

11.12. - už hodně hodně dlouhou dobu jsem měla v plánu upravit a doplnit sekci "Norbo - potomci". Konečně jsem se k tomu dokopala
07.12. -  do akcí vložena pozvánka na výroční členskou schůzi
28.11. - Kazánek /Udo z Litavské kotliny/ dnes slaví 4. narozeniny
27.10. - dnes Norbíčkovi potomci vrhu "A" Slzy Katharů slaví 1 rok. Moc gratulujeme a přejeme hodně zdraví a úspěchů do dalších let!!!
21.10. - včera jsme si udělali super výlet, takový trénink na treky. Předpověď počasí hlásila sluníčko a teplíčko, tak jsme nelenili a sraz s naší členkou Janou a jejími fenkami Venďou a Terezkou si na louce dali už v 7 hodin ráno. Svítá a mi vyrážíme směr Jizerky. Hned na Maliníku jsme se setkali se kamarádkou Pájou a dobrmankou Britou, které nám dělali společnost až na Černou Nisu. Tam se naše cesty dělí a mi pokračujeme na Novou louku, Blatný rybník, přehrada Josefůf důl. Tu jsme celou obešli a návrat přes Prezidentskou, Královku, zpět na Maliník, dále Libereckou výšinu a Harcovem do Vratislavic.
Bez pár metrů 40 km, což je cca 60.666 kroků  Návrat stíháme ještě za světla, psíci i mi jsme si to náležitě užili a překvapila hlavě malá Terezka, která to naprosto hravě zmákla!
 Foto zde

20.10. - náš nejaktivnější člen, Zdeněk Jílek s fenkou Dorou /Chilli Dombai/, si poprvé zazávodili ve stupni ZVV 2! Na závodě "O pohár města Zdice" si od pánů rozhodčích Fibricha a Skály vysloužili body 91 - 75 - 83 a umístili tak na super druhém místě z pěti závodníků!
Obrovská gratulace!!!

01.10. - Dogtrekking "Krajem Karla Hynka Máchy 2012" - konečně po hodně dlouhé době nějaká aktualizace. Vydali jsme se na náš letošní druhý a zároveň poslední trek do CHKO Kokořínsko. Ze základního tábora v Rekreačním středisku Sever ve Mšeně jsme vyrazili na 36 km dlouhou trať MID.
Je 7 hodin ráno, ze zvedající mlhy se derou první paprsky slunce. Startujeme mezi prvními. Úžasné počasí a okouzlující krajina nenechá klidnou mě, ani můj foťák a jelikož to nebereme moc závodně, tak si mohu dovolit dělat časté fotozastávky.
Na trase nás čekaly 4 kontroly, první na Pokličkách asi na 5 km, druhá na 17,5 km na vrcholu Nedvězí, odkud byl nádherný výhled do širokého okolí. K další, třetí kontrole "Kamenný úl", nás dovedla pěšinka pod skalami, cca na 25 km. Dál kolem TO Údolí Bílých skal, Zkaměnělého zámku a na rozcestí Pod Drnclíkem je poslední, čtvrtá kontrola na 30,5 km.
Norbík byl natěšený a já byla šťastná za každý kopec nahoru, aby se do toho konečně mohl opřít z plných sil. Dokonce i Kazánek byl celou cestu vpředu a nedělal netáhlo.
  Klidovým tempem jsme celou trasu dali za 10 hodin 39 minut. Moc jsme si to užili, vrátili se se zdravýma nohama i tlapkama a už se těšíme na příští rok na nějaký další trek.  Foto zde

06.08. - přidali jsme odkaz na další fotečky z bosího tábora ve Volenicích. Na návštěvu tam dorazila i Freya / Aschrett / se svými páníky...
30.07. - v tomto týdnu právě probíhá letní výcvikový tábor beauceronů ve Volenicích, kam si přijely posbírat pár nových zkušeností i Norbíkovy dcerky Athenka a Angela i s mamkou Buggy. Pro nás všechny příležitost se sejít a vidět, jak holky vyrostly.
Nejprv se nám moc nechtělo jet jen na otočku 200 kilometrů, ale Athenčini pánečci to sem mají mnohem dál, téměř 800 km a tak jsme museli ustoupit a do Volenic se vydat. Před odjezdem ještě při ranním venčení najít v louce večer ztracený košík ........ povedlo se a můžem vyrazit. Asi kolem poledne přijíždíme do krásného nového areálu "Ajax" přestavěného z bývalého kravína. První dojem bylo spíš zděšení, jestl se termín tábora nezměnil, páč nikde ani noha, ani tlapka. Voláme Alešovi... přichází uklidnění, právě jsou všici vyjetí na stopách. No a asi o půl hodinky na to se konečně setkáváme. A nastává další zděšení..., ale o něco příjemnější.... obě holky jsou ve svých devíti měsících už větší, než máma Buggy! Vyrostly do krásy a jak jsme se mohli po chvíli přesvědčit, i do šikovnosti.
Nejprve jsme dali společnou procházku a po posezení v příjemné klubovně jsme se šli podívat, jak to našim holkám jde při obranách. Andělka - to je povahou celý Dacan. Střeštěná a chtivá práce. Athenka je po Norbovi více vzhledem, ale pracuje mnohem klidněji a s rozvahou. Na to, že obě fenky s obranami teprve začínají, vypadají velice šikovně. Mám z nich obrovskou radost!
Ani jsme se nenadáli a je 7 hodin večer, nejvyšší čas se rozloučit a jet domů. Bylo to velice milé setkání, držíme palce pánečkům i holkám, ať se jim dále daří a snad se zase při nějaké akci setkáme .....
   foto zde

27.07. - dnes vrh "D" z Dorky slaví 5. narozeniny! Všem "Déčkům" přejeme mnoho zdraví a dalších úspěchů!!!
16.07. - jen co nás přestaly bolet nožky a tlapky z posledního treku, vyšlápli jsme si na malý trénik. Pěkně s plnou povinnou výbavou, hurá z Vratislavic přes Milíře, nový Obří sud na Javorníku, taktéž novou rozhlednu na Rašovce, přes Pláně až na Ještěd a podobnou cestou zpět. Počasí nám přálo, bylo mnohem příjemnější, nežli minulý víkend na treku. Pravda, museli jsme vytáhnout pláštěnky, ale nebylo to zdaleka tak hrozné, jak to na fotkách vypadá. Celou trasu bez pár metrů 40 km jsme dali za necelých 11 hodin. Zajela jsem nový botky a nohy i tlapky přežily bez puchýřů. Foto zde

08.07. - "BLOODY WALK part II". - čtvrtek - vyrážíme směr Prosečné. Kolem 20 hodiny dorážíme do základního tábora. Asi po půl hodině se přesouváme do kostela sv. Alžběty Uherské, kde za příšerné bouřky a nakonec i bez elektřiny, jen za světel čelovek probíhá meeting. Návrat do tábora a výborná dršťkovka a gulášek od paní domácí.
Pátek - 06:01hodin - startujeme na první smyčku dlouhou cca 50 km, směr Prosečné, Hostinné, Dolní Olešnice, Zvičina, v.n. Les Království, Debrné a zpět Hostinné a Prosečné. Trasa velmi příjemná, střídavě lesem, loukami i asfaltovými cestami s minimálním provozem.
Asi na 13 km, u kostela ve Vidonicích potkáváme první tajnou kontrolu. Další kontrola náš čekala v restauraci na Zvičině, asi na 20 km. To už je děsné vedro a nás čeká snad nejhorší úsek, sice rovina, ale asfaltový přechod z Bílé Třemešné na přehradu Les Království. Konečně voda, kde se hafani mohou schladit. Další úsek cesty je naštěsntí příjemná lesní cesta kolem celé přehrady a dál podél Labe až do Debrného. Velké vedro a převaha asfaltových cest se bohužel podepsala na stavu pacek. Psi už mají od horkého asfaltu bolavé tlapky a i my už jsme vedrem zmoženi a na spocených nohou se nám dělají nepříjemné puchýře. Naštěstí uprostřed lesa potkáváme velmi příjemný Černý potok. Chladíme bolavé tlapky a nožky a nabíráme síly na další cestu.
Je asi 21 hodin, stoupáme na kopec nad Dolní Olešnicí. Ze všech stran se hrnou temné mraky a začíná děsná bouřka. Blesky všude kolem nás, že ani nepotřebujeme čelovky. Jelikož jsme na samém vrchu, navíc u vysílače, schováváme se po dobu nejhorší části bouře do houští na kraji lesa. Bouřka pomalu polevuje a my se vydáváme na sestup do Hostinného, už máme před sebou asi jen cca 8 km. Zvoní telefon...vedoucí akce Pavel, jen kontroluje, zda jsme v pořádku přežili bouři. Asi kolem 23 hodiny dorážíme do tábora.
Sobota ráno - psi mají velmi citlivé tlapky, trochu kulhají, stejně, jako my. Proto se zozhodujeme na dalí smyčku nevyrazit. Zdraví našich hafanů i naše je nám přednější. Druhá smyčka by byla náročnějím terénem KRNAPu a vedro stejé, jako předchozí den. Nejsme ale jediní. Mnoho i mnohem zkušenějších trekařů to vzdalo a nechalo se z trasy svézt do tábora.
I tak ale máme krásný zážitek a mnoho zkušeností do dalších treků.
  Foto zde

04.07. - ahoj všem, zítra vyrážíme na DTK "Bloody Walk II.". Založili jsme "Shout Board", kam budeme moci zasílat aktuální zprávičky přímo z trasy a i vy můžete přispět svými komentáři.
25.06. - sobota byla ve znamení tance.... tance se psem. ZKO Hrádek nad Nisou pořádal již 3. ročník soutěže "Hrádecký tanečník". Prvního ročníku jsme se sice s Norbíkem zúčastnili, ale další dva jsme raději navštívili, jako diváci. A opět bylo na co se dívat. Pravda, účastníků i diváků bylo tetos mnohem méňě, než v ročnících předchozích, ale výkony závodníků, jak začátečníků, tak pokročilých byly velmi pěkné!
Foto ze soutěže
zde a zde

11.06. - Puntti /Atilla Slzy Katharů/ už má také úspěchy na výstavě! BOB puppy a HP. Gratulujeme!

03.06. - včera jsme si tak trochu odskočili od psů....ke koním. Do Lomnice nad Popelkou na akci s názvem "Já mám koně". Bylo opravdu na co se dívat. Nestihli jsme sice úvodní průvod městem, jelikož bylo trochu problém najít místo konání, ale i tak jsme viděli dost....kaskadérská skupina Cabalos, western v podání Míry "Wlkana" Čemuse a jeho koně Sida, lasování, práce na dvou lonžích, sokolnictví, ohnivá show na koni, kůň a pes..a spoustu dalších. Na závěr se konala ještě soutěž v drezůře. Pejsci byli celou dobu s námi, takže prostě velmi pěně a trochu jinak strávná sobota. Foto zde

27.05. - dostavily se další úspěchy našeho potomstva - Špeciálna výstava SBK Ranč u Rapsu, Svätoplukovo, Slovakia - této výstavy se včera zúčastnily Norbíkovy dcerky Athena a Angela Slzy Katharů.
Obě holky jsou velmi šikovné a krásné, ve třídě dorostu získaly od pana rozhodčího Tibora Havelky (SK)  Athenka VN 1 a Angela VN 2. Velmi gratulujeme!!!

07.05. - Norbíkova dcerka Angela Slzy Katharů absolvovala svou první výstavu. Je jí 6 měsíců a tak ve třídě dorostu na KV v Nové Živohošti získala od paní rozhodčí Dvořákové ocenění VN 2.
A na MVP v Praze Letňanech se předvedla druhá dcerka Aschrett, ta získala ocenění VN 1. Moc gratulujeme a přejeme mnoho dalších úspěchů!!!
06.05. - tak nám skončila týdenní jarní dovča . Užili jsme si jí maximálně. V pondělí pálení čarodějnic (měla jsem rychlé koště, stihla jsem včas uletět ), v úterý  jsme stihli posekat celý cvičák. Dali jsme taky dva bezva výlety - první, asi 15 km okruh Jizerkami na Tlustou jedli a druhý, 27 km dlouhý, také po Jizerských horách okolo Černé Nisy. Ačkoli sluníčko pálilo, a teplota byla minimálně okolo 25°C, místy ležely ještě zbytky sněhu, takže nechyběla koulovačka i sněhulák a psi se nadšeně váleli a prali si kožíšky.
A ve čtvrtek jsme se rozjeli do Nadějkova pozdravit pár přátel pejskařů a podívat se na moc pěkné výkony účastníků MR obranářů SKS TART.Foto zde

27.04. - dnes je našim štěňátkům už půl roku... foto "A" Slzy Katharů

25.04. - konečně jsme se po dlouhé zimě dostali na cvičák.. víkendem nás provázelo krásné počasí a tak jsme se pustili do jarního úklidu a výcviku. Probíhal také nácvik na bonitaci ČsV, která se koná o víkendu v Roudnici nad Labem. Foto zde

14.04. - "Memorial J. Černého" Nové Strašecí - Zdeněk Jílek a fena Dora /Chilli Dombai/ - ZVV 1 - 3. místo! Body 86 - 90 - 76. Gratulujeme!!!
03.03. - zatímco my se ještě velmi úspěšně poflakujeme, někteří naši akčnější členové už statečně bojují na kynologických akcích. Na dnes konaných závodech "Memorial Jaroslava Kleknera " v Komárově získal Zdeněk Jílek s fenou Dorou /Chilli Dombai/ v ZVV 1 pěkné 4. místo s body 93 poslušnost, 91 obrana. Gratulujeme!!!
04.02. - přidány nové fotky do alba "Heerlijk wandeling met Norbo en Fargo"
31.01. - našim štěňátkům už jsou tři měsíce. Dle zpráv od nových majitelů se mají skvěle, rychle rostou a jsou moc šikovní. Všichni už mají přibližně 17 kg.

Atilla

Athena

30.01. - konečně se po měsíci dostáváme k aktualizaci. Máme spoustu sněhu, psíci jsou nadšeni. Přidáváme tedy nové fotečky z mrazivých procházek, na kterých nám dělá společnost dobrmaní mladík Fargo a také nová kamarádka, bosí slečna Ryan. Foto zde

Ryan

Norbo & Fargo

01.01. - všechna štěňátka vrhu "A" Slzy Katharů po našem Norbíkovi jsou již v nových domovech.
A už tu máme první fotečky malé Athenky, které nám zaslala s přáním krásného Nového roku její nová rodina ze Slovenska  - Slavo a Miška.